det var den bästa stunden på året

Mina tre alver. Blir en hel del "torpa-inlägg" just nu. Inte så konstigt kanske med tanke på att det är det enda jag har sysslat med under 3 veckor och det enda som varit i mitt huvud. De tre bästa veckorna på året, helt klart! Det har hunnits med en hel del under dessa veckor. Film-mys, sov i husvagn, lite party, eldblåsning, mysteriespel. Så himla himla fint. Kan inte få nog. Och nu är det slut. Helt över. Fram tills nästa år, som drar igång ganska snart.
På torsdag börjar skolan. Och ja, det är okej att få ångest över att lämna den bästa sommaren bakom sig och gå in i vardagen igen. Men det sista året på gymnasiet ska bli grymt, kan erkänna att jag längtar lite iallafall.
Imorgon åker jag och systra mi till Göteborg och kulturkalaset! Fint.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0