And she'll say yeah well I feel oh pretty happy too

kanye west entré. G.R.Y.M.

Hej mina små nykläckta kära fågelungar. Nu ska ni få mat.

Jag är hemma i min säng för att få vara hemma åtminstone två nätter i rad. Så efterlängtat. Har iallafall kommit hem från en GRYM festival. De som också har lite koll på mig både på facebook och twitter vet att Amelia och jag hade sjukt bra platser på varenda konsert. Oftast längst fram vid staketet, vilket gör väldigt mycket av konserten. Har iallafall sett The Hives, Robyn, Prince, Empire of the sun, Noah and the whale, Säkert!, Pulp och Kanye West. Tänker inte göra en grundlig utvärdering här, men de som var bäst var The Hives, Pulp och Kanye West. Så, dom borde ni se!

Anyway, idag kom jag alltså hem från festivalyran och allt det där, sedan åkte jag och kollade på när Becka och alla de andra hade sin sista föreställning av En Midsommarnattsdröm. De var lika fantastiska som alltid. Ikväll var jag hos Sofia ett tag och åt lite tårta och sånt, eftersom hon fyllde år igår!!! 

Nu blev det ett himlans långt inlägg. Hoppas ni blev mätta. Bilder eller video eller liknande kommer inom en snar framtid.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0