helg <3

Idag har vi dansat och det börjar sitta nu. Ikväll ska jag vara hemma med nästan hela min familj och grilla och mysa. 

Imorgon har vi rep mellan tolv och sju och innan dess ska jag ha packat. Frankrike på lördag!!! Så himla passande.

För övrigt tycker jag verkligen att ni ska komma på någon av våra konserter onsdag, torsdag och fredag nästa vecka. 70 kronor för studerande och 130 för vuxen. Det är välidgt omtyckt av folk som kollat innan och dessutom gör ni oss glada. Vår lärare gör sin sista konsert och han skulle bli glad om det blev fullsatt varje konsert. Dessutom sponsrar ni oss till vår resa. Tillbaka får ni musik och fika. Hehe.

Kom på att jag kunde börja använda dessa shorts igen, som legat i garderoben ett bra tag. Kommer sitta fint i sommar när jag hänger på stranden.

Har för övrigt lyssnat igeonom maggios nya platta, som resten av Sverige. Den var iallafall grym.




Kommentarer
Postat av: sofia

dy är snyggis

2011-04-30 @ 23:03:35
URL: http://sofiamalmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0