falling slowly



börjar tillfriskna. Tror jag iallafall, fortfarande snuvig men vill inte missa mer i skolan och orkar inte sitta hemma och ruttna. vill att det ska bli sommar lite, och lite vinter. Vinter i typ 3 veckor och resten sommar. Det hade varit något. Fast man ska leva i nuet och nu sitter och tittar på dålig fotboll, fotboll som min pappa sa at vi skulle titta på ihop. Pappa sover. Så bra sällskap är jag. Mål igen. Och igen. Och igen. Och igen. 4-0. "Vi är förudmjukade". Eller bara dåliga.

Jag blev också sugen på te nu, ska nog ta lite.

hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar min lillasyster.

2010-10-13 @ 07:58:50
Postat av: becka

Jag saknar min storasyster. Mycket

2010-10-14 @ 19:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0