NILSSON

Börjar som fanny, så får man veta lite om båda. kul va.

Dag ett då. Introduce yourself. Jahapp, var ska man börja?

Heter då Rebecka Nilsson.


Född i Sthlm men flyttade väldigt tidigt ner till en liten men ganska fin håla, ulricehamn. Växte upp med mina två föräldrar och mina två syskon. En storasyster och en lillebror. Mellanbarn alltså, både för och nackdelar. Min storasyster heter Emelie och är min bästa vän och min värsta vän ibland. Har nog haft de största grälen med henne, men också de finaste stunderna. Hon bor i Stockholm och lever livet. Min lillebror Eric är nog den snällaste 13-åringen som finns. Har nog inte så mycket att säga till om när Emelie är hemma, då det bara är jag och Emelie som hörs...Stackarn. Jag bor hos min mor två veckor i stöten och likaså hos min far. Ganska jobbigt, men vad gör man inte, eller vad måste man inte göra rättare sagt.


Går andra året på tingsholmsgymnasiet, estet med inriktning teater. Mitt bästa ämne och favoritämne, teater. Har spelat teater sen jag var omkring hm, 7 år. Då jag började i den bästa teaterensemblen som finns, torpaslottsteater (fd. torpaspelen). En utomhusteater. Har växt upp och blivit den person jag är genom teatern.
Därför är jag lycklig att jag får hålla på med teater 4 lektioner i veckan (+torparepetitionerna mars-aug) och mitt och mina fem kompisars egna lilla teaterprojekt som har hållt på i ett år (alla i underlandet).

Gillar teater. Spelar fotboll. Umgås med vänner och pojkvän. Gillar att resa. Älskar att resa. Gillar också att planera, eller planerar jämt, jag är en planerare. Jag har typ varenda helg uppbokad varje månad. Fast då gör jag ju bara saker som jag tycker om, det får man ju inte glömma.

Musik får vi inte glömma! Rätt stor del utav mitt liv, älskar musik. mmmmmmmm. Mitt favoritband är Coldplay, och coldplays konsert den 22 Augusti 2009 är ju lätt en av de bästa kvällarna i mitt liv. Gillar rätt olik musik. Lyssnar väldigt mycket på musikal. Även hello saferide. Och massa mer såklart.



Day 01 – Introduce yourself
Day 02 – Your school

Kommentarer
Postat av: Olander

Vilken granner bild på dig Rebecka! :) kram på mina favoritbloggare hihi

2010-12-02 @ 08:42:10
Postat av: Rebecka

Tack, vad snäll du är Elise:D puss!

2010-12-02 @ 20:51:22
URL: http://saveneknilsson.blogg.se/
Postat av: jessiii

ÅÅH JAG ÄLSKAR ÄÄÄÄÄLSKAR också coldplay!! :) haha

2010-12-03 @ 15:29:52
URL: http://jesssiiielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0