Day 06- Your day


Vaknade vid åtta-snåret. Tog på mig kläder, packade, satte mig i bilen.

När jag kom till skolan gjorde vi lite hemlisar och sedan hade vi spanska i 20 minuter. Efter det gick Ellen, Sofia och jag till musiksalen och sjöng upp för att därefter åka buss till Missionskyrkan där vi sjöng med kören, luciatåg. Efter det åkte vi upp till skolan igen och åt mat.

När vi ätit upp gick vi till bussen som tog oss till Ryttershov där lucia-framträdande nummer 2. Åkte tillbaka till skolan, väntade på Ebba och gick med henne och ellen hem till henne.

Nu sitter ellen och jag i Ebbas rum och pratar och kollar lite modevisningar och så. Om en stund ska vi till Logernas hus för att gå luciatåg för tredje gången idag. När det är slut ska jag gå hit igen och krypa ner jämte ebba och kolla greveholm. Det blir mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0