Maskerad






sp09 the rockers, företagarhippies/businessmen.

Vaknade jämte Sofia i Ellens säng klockan nio minute över sex. Usch.
Ebba, Ellen, Sofia och jag gjorde i ordning oss och gick sedan snygga som tusan till skolan. Slapp svenskalektion, konsert och prov sen tänkte vi gå hem. Sen blev vi tillsagda att stanna av två pojkar och några minuter senare får vi höra i högtalarna om alla priser och vi, SP09 fick pris  för mest utklädda i klassen, procentuellt. Vi gick upp till biblioteket och fick presentkort på 500 kronor på ghünters. Vi blev glada, nu blir det kakor! Har precis kollat på videokameran när min syster sjöng moving on med sarah dawn finer vackert i skolan idag, du är duktig du!

Ikväll är det en bror-systerkväll, rasmus och jag får sysselsätta oss på nåt sätt, och det är nog inte svårt om jag känner min bror rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0