rebecka

Nej nu ger jag upp. Den får vara klar. Kan tänkas att jag finslipar en eller två gånger imorgon också. Om jag hinner. Med tanke på att jag har en till hemtenta att skriva till på onsdag. Suck. Jullov? Kan inte du komma när man helst vill det? Please?! Jaja. Marcus fick iallafall dagen att bli bra och jag gillar den där pojken otroligt mycket. det vet han om också! Jag som vill komma över veckan snarast möjligast försöker se att helgen blir fin också. Jodå, Freyja och Evelina och kanske klassträff. Tjoho.



Blev en sommarbild på mig och fina hanna när vi åkte spontant ut till hennes stuga och hade en av sommarens fina kvällar, god mat cola och solnedgång, prat och massa änder. Det var fint.
Grey's anatomy ropar.
ses imorgon
gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0