historia och lite sånt




Nu finslipar jag det sista på min historiainlämning. Källförteckning kvar. Hjälp vad det har tagit mycket tid att göra det arbetet, men snart är denna betungande del som bortblåst.
Sitter med en sprängande huvudvärk också.
Igår var becka och jag i Ullared och hittade lite smått och gott, dieselråttor och sjömansmöss till exempel.
Vaknade hos ellen min vän idag och sedan gick vi till skolan där vi hade matteprov. Avslutade även dagen med ett prov i spanska.
Imorgon är det konsert i skolan så det blir lite inställda lektioner här och där vilket är väldigt skönt. Efter skolan fotbollsträning och därefter konsert igen.
Ursäka för ett otroligt tråkigt inlägg men jag är tråkig just idag. Behöver ett lov.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0