rebeckasägerhej

Julafton var väldigt bra! Fick sjukt mycket fint ska ni veta. Världens finaste sabo armband av marcus, knokk-klocka, tröjor, pengar, presentkort, grejer till rummet och ännu mer böcker och pengar! Woho.

Nu sitter jag här i kajsas rum efter en dag med marcus med lost-tittande, jag och kajsa ska mysa ikväll med tanke på att imorgon klockan 07,15 ska jag spela cup. Det ska bli roligt,  tro't eller ej!
Imorgon åker puddingen sandra till sydafrika. Hopp. Lämnar mig ensam i kalla sverige för att ha det bra i nästan tre veckor! Det skulle man inte tacka nej till! Själv får man nöja sig med idre om en vecka, vilket inte heller sitter fel eftersom den veckan ska tillbringas med marcus och nästan hela min familj och med tanke på att jag älskar att åka i backen. Men att bli lite brun skulle inte heller skada.... Hihi!

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

DU SKA HA DET BÄST HEMMA! Kommer sakna dig (L)

2009-12-25 @ 20:39:28
URL: http://mysaturday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0