18:33

Lyssnar på milows nya skiva, det är såna låtar jag tycker om (m!). Hehe. Lugna fina akustiska och endel var riktigt bra faktiskt, fixar freyjas konfirmationspresent också. Sisodär 7 månader försent, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge? (brukar inte vara så sen faktiskt...) dagen har varit väldigt bra och ledig, ingen skola för mig och för många. Borde plugga men det var någonting som fick mig att tappa lusten till det. Så provet får gå som det går, helt enkelt. Ska titta på film med min bror istället och förbereda mig inför en mysig helg.



Kommentarer
Postat av: Marcus

Du får lyssna på sån musik du gillar hos dig. Men hos mig är det min musik som gäller!

2009-12-03 @ 21:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0