viken

Har varit lite sisådär med min uppdatering idag.. Men jag säger som en vän skrev; Jag har inte skrivit på länge men det har inte William Shakespear heller gjort.
Pucko som jag är glömde jag kamerasladd till datorn hit ner till Västervik.. Så några kort blir det nog inte...

Cornelia lurade iallafall med mig på träning på ett gym. "Army training" vilket omfattade en slags armé träning. De blåste i visselpipa så man gjorde armhävningar osv. Sjukt jobbigt. Inte nog med det, sen sprang vi en kvart på löpband. Så nu är jag helt slutkörd..
Vi funderar på att ha Harry Potter maraton inatt, och imorgon.. Med tanke på vädret. Usch, regn och åska. Ingen höjdare..





Kommentarer
Postat av: FANNY

Hallå? Stoppa bara in minneskortet?:)

2009-08-13 @ 16:58:58
URL: http://saveneknilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0