speed of light

Laddar upp med mat ifrån Sibylla och Coldplay på hög volym. Så är det om man är ensam hemma och man åker till Coldplay om en dag. Yepp. Speciellt om man är jag.
Gillar skolan riktigt mycket och min klass är ok! till och med bra! Teatergänget gillar jag.
Kvällens planer? Nja, ta ett snack med Cornelia om morgondagen. Halv nio i Linköping hämtar vi henne. Sen åker vi. Vi åker sen. Åker vi sen.
Uppe i varv? Nej inte alls!
Jo, jag ska till min härliga Marcus också. Fast först ska han spela match. Och den ska jag kolla på. Tillsammans med härliga kajsa. Vi ska nog stå under ett paraply och vara nerbäddade i vinterjackor. För sommar, det är det inte ute iallafall..

Har inget att klaga på så nu ska jag mumsa i mig min mat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0